RÜYAYİYEN,MİCHAEL ENDE



Az önce kapı çaldı ve sipariş ettiğim kitabım geldi. Hemen aldım, şöyle bir inceleyeyim sonra okurum dedim. İlk sayfayı açtım başladım okumaya. Aaa sonra bir baktım ki kitap bitmiş. O kadar akıcı bir anlatımı var ki her şey yerli yerinde. Hiç kopmuyorsunuz hikayeden. Resimleri ayrı bir etkileyicilikte. 4 yaştan  itibaren herkesin zevkle okuyabileceği bir kitap. Kırmızıkedi Yayınevi'nden çıkan kitabı Annegert Fuchshuber resimlemiş, Neylan Eryar çevirmiş.
Momo'nun yazarı Michael Ende'nin kaleminden yine harika bir kitap. Çocukların hayal güçlerini zenginleştiren, her bir cümlesiyle sizi kitabın içine çeken bir özelliği var.
Her masalda olduğu gibi kral, kraliçe ve bunların güzel kızları Uykucuk kitabın kahramanları. Ama en büyük kahramanımız Rüyayiyen...
Rüyayiyen, çocukları kabuslardan koruyor, çocukların rahat ve güzel uyumalarını sağlıyor. Rüyayiyen, çok kibar biri. Davet edilmediği yere gitmiyor. Kötü rüyalardan kurtulmak istiyorsanız onu çağıran bir tekerleme söyleyip onu davet etmeniz gerekiyor.

Yorumlar