JUDITH LIBERMAN'LA MASALLARLA YOLA ÇIK



Geçen yıl Yıldız Teknik Üniversitesi’nde düzenlenen ‘’Ulusal Hikâye Anlatıcılığı Kongresi’’ ne katılmıştık ailece. İpek henüz yürümüyordu ama; emekleme konusunda oldukça iyiydi. Çok sevdiğim konuşmacıları dinlemek için salonda bekliyorduk. Judith Malike Libermann, Beyza Akyüz, Sinan Canan sahnedeki yerini alıp konuşmalarına başladı. Bir süre sonra İpek’i oyalamak zorlaşmaya başladı. Ben de bıraktım yere. Ne yapabilir ki dedim emekleyen bir bebek sonuçta. Sonra o emekleyen bebek sahnenin merdivenlerini tırmanıp sahneye çıkmasın mı? Ben kalakaldım. Gidip alamadım da İpek’i herkesin dikkat dağılır diye. Sonra sevgili Beyza Akyüz kucağına aldı İpek’i bir süre de öyle oyalandı… Dün öğrendim ki Judith Malike Libermann, Bursa’ya geliyormuş. Hemen ilgili yerleri arayıp detayları öğrenip biletimizi aldık. Yine ailece dinlemeye gideceğiz Judith’i. Bakalım bu sefer ne hikayeler dinleyip nasıl bir anıyla ayrılacağız oradan.
Masalların tılsımlı yolunda, bütün yetişkinleri hayal dünyasının kapılarını açmaya çağırıyor Judith. Bu masal yolcuğu yetişkinler için olsa da herkes için anlatıyoruz diyor. 


Tarih:22 EKİM 2017
Gösteri: 19:00
Söyleşi: 17:00
            
Telefon Gişe: 0 224 483 21 61
Ofis: 0 224 483 21 62

E-posta: info@sanatmahal.com.tr

Biletler: Öğrenci: 25 TL 

             Yetişkin: 25 TL 

Adres: Sakarya Mah. Atatürk Cad. No:90, 16285, Görükle, Bursa

Yorumlar