MAYDANOZ SAKLAMA YÖNTEMİ


Bunlar üşengeçlikten değil de mutfakta zaman kazanmaktan kaynaklanan pratik çözümler. Ben özellikle çorbalarda ya da böreklerde kullanacağım maydanozları bu şekilde hazırlayıp kullanıyorum. Salatalarda ya da taze yenen yemeklerde pek kullanmıyorum bu yöntemi. İki çocuklu bir anne olarak vakit nakittir prensibiyle işimiz kolaylaştırıp bana vakit kazandıran bir yöntemdir bu. Bazı kolaylıklar alışkanlık yapıyor, bu da onlardan bir tanesi.

HAZIRLANIŞI
Maydanozların sap kısımlarını kesip temizleyin.
Temizlenen maydanozları sirkeli suda 5-10 dakika bekletin
 Bol suyla yıkadıktan sonra sebze kurutucuda süzüp ince ince doğrayın.
Ardından buz dolabı poşetlerine yerleştirip derin dondurucuya kaldırın.
İhtiyacınıza göre çıkarıp kullanın geriye kalanı tekrar dondurucuda muhafaza edin.

Afiyet olsun.


Yorumlar

  1. ben de çok seviyorum saklamasını zor günler için de iyi oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder