YATAK YAN KORUYUCU



Herkese merhaba;
Bu aralar bebek odası için fikir arayışlarında olduğumu yazmıştım bir önceki yayınımda. Hala durum aynı:)
Bir sürü şey var dikmek istediğim. Bir sürü de engel var önümde. En önemli engel kumaş sıkıntısı... Berlin' de kumaşlar çok pahalı maalesef. Bu yüzden büyük parça gerektiren ürünler dikemiyorum. Aslında dikemeyi en çok istediğim şeylerin başında nevresim takımı, bebek battaniyesi ve yorgan kılıfı geliyor. İnşallah Türkiye'ye temelli döndüğümüz vakit bu tatlı hayalim gerçek olacak.





Fotoğraftaki yatak yan koruyucuyu bal küpü oğluma diktim. Dikmeden önce epey düşündüm. Acaba erkek çocuğu için bu kadar renkli kumaşlardan aplike yapsam mı yapmasam mı diye...
Sonra dedim ki kendi kendime bebeklerin cinsiyeti olmaz; kaldı ki tasarladığım kombinasyon hem kız hem de erkek bebeğine uygun oldu. 
Ve iyi ki dikmişim dedim. Neden mi? Şöyle anlatayım: Selim'in yatağında yatak yan koruyucu yoktu şimdiye kadar. Ve uykudan uyandığında çoğunlukla ağlıyordu. Bu sevimli yan koruyucu kullanmaya başladığımızdan beri uyanır uyanmaz ağlamıyor. Uyanınca ordaki kuşlarla vıdı vıdı konuşuyor. ''cikcik'' diyerek kuşları seviyor. Onun böyle mutlu olması beni de çok mutlu ediyor. Yatağında daha fazla vakit geçirmek istiyor.
Gün içinde yatağının yanına gidip kuşlara ''cik cik'' diyerek bir şeyler anlatıyor :)
Umarım anneler için yararlı bir yayın olmuştur. Bebeğinizin hoşlandığı desenleri ya da hayvanları bu şekilde kullanarak yatağı ve uykuyu sevdirebilirsiniz.Sevgiler...




Yorumlar